Szerver garancia
Kategóriák
Ajánlatkérés

Egyedi szerver ajánlatkéréshez keresse fel mérnök kollégáinkat!

06-70/317-8420

info@szerverdiszkont.hu

Microsoft Azure

Office 365

Windows 10 Enterprise E3 CSP

Szakértelem

Egyedi szerver ajánlatok szakértője

Választék

Legnagyobb hazai szerver választék

Garancia

3-5 év gyártói garancia

Ingyenes szállítás

Ingyenes kiszállítás 100.000 Ft felett

Minősítéseink

Hírlevél


Feliratkozás!

Szerver garancia

A szerverdiszkont.hu által értékesített termékekre a gyártójának hazai képviselete saját szervizhálózatot tart fenn. Az ilyen termékekhez gyártói garancialevél jár, melyen minden esetben fel van tüntetve a szervizek neve, címe, elérhetősége. Ilyen termékek meghibásodása esetén a végfelhasználó közvetlenül valamelyik ilyen szervizhez fordulhat a termék garanciális javítása vagy cseréje érdekében. Az érvényes jogszabályok a számítástechnikai termékekre, 12 hónap jótállási időt ír elő. Ezért amennyiben ettől eltérő időtartam nincs a garanciajegyen feltüntetve, a termékre 12 hónap jótállás érvényes. A gyártók egyes termékeikre 12 hónaptól eltérő jótállást kínálnak. Ilyen esetben a termék garanciajegyén ez pontosan meg van jelölve.

Dell szerver

Minden Dell szerveren legalább 3 év garancia van. De szerverektől függően ez lehet 4 év, vagy akár 5 év is! Szinte mindegyik termékre helyszíni garancia érvényes, ami annyit jelent, hogy ha a szerver meghibásodik, akkor előzetes hibafeltárás után a Dell szakemberei kimennek a helyszínre, hogy a hibát elhárítsák. A hibabejelentést a Dell support telefonszámon keresztül lehet megtenni a (80) 016-157 számon.
Lehetőség van bővített garanciaszolgáltatás vásárlására is, például:

6M ProSupport and 4hr Mission Critical
1Yr ProSupport and 4hr Mission Critical
2Yr ProSupport and 4hr Mission Critical
3Yr ProSupport and 4hr Mission Critical
4Yr ProSupport and 4hr Mission Critical
5Yr ProSupport and 4hr Mission Critical
6M ProSupport and 8hr Mission Critical
1Yr ProSupport and 8hr Mission Critical
2Yr ProSupport and 8hr Mission Critical
3Yr ProSupport and 8hr Mission Critical
4Yr ProSupport and 8hr Mission Critical
5Yr ProSupport and 8hr Mission Critical
6M ProSupport and Next Business Day On-Site Service
1Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service
2Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service
3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service
4Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service
5Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service

 

 

 

HP szerver

A HP szervereire 1-3 év garancia érvényes típustól függően. Ez lehet helyszíni vagy szerviz garancia. A szerviz garancia esetében a meghibásodott eszközt be kell szállítani egy HP márkaszervizbe, ahol díjmentesen megjavítják a terméket. Helyszíni garancia esetén viszont egy HP szakember megjelenik a helyszínen és elkezdi a hiba elhárítását, az alkatrész cseréjét.
A hibabejelentést a (1) 382-1111-es telefonszámon keresztül lehet megtenni.
Az alap garanciák mellé további garanciabővítések vásárolhatóak. HP Care Pack szolgáltatások, például:
6 órán belüli garantált hardverhiba-elhárítás

Válaszadás 4 órán belül, 7x24 órában, a bejelentés napján
Válaszadás 4 órán belül, a bejelentés napján
Válaszadás a bejelentést követő munkanapon

 

IBM szerver

Az IBM szerverek jellemzően 3 év helyszíni garanciával kaphatóak. Az alapgaranciáról általánosságban elmondható, hogy a hibabejelentést követő
munkanapon veszi fel a vásárlóval a kapcsolatot a szerviz, illetve kezdi meg
a javítást. A hibabejelentést az alábbi elérhetőségeken teheti meg a vásárló:
szerviz@hu.ibm.com vagy (1) 382 5716 vagy (1) 382 5720. Természetesen lehetőség van az alapgarancia szolgáltatási szintjének növelésére. Bővíthető a garanciaidő hossza, illetve a szervizszolgáltatás gyorsasága is.

 

Fujitsu szerver

A Fujitsu szervereire típustól függően 1-3 év helyszíni vagy szerviz garancia érvényes. A Fujitsu márkaszerviznél végzett garanciális javítás esetén a munka- és anyagköltséget a Fujitsu vállalja. A készülék szállítása a vevő feladata.
Helyszíni garancia esetén a Fujitsu szakember előre egyeztetett időpontban megjelenik a helyszínen és elkezdi a hiba elhárítását. A helyszíni garancia magában foglalja a térítésmentes javítást, az ingyenes anyag/alkatrész biztosítást, a készülék el- és visszaszállítási költségeit.
A hibabejelentést a (40) 200-440-es telefonszámon keresztül lehet megtenni.
3/4/5 év 5x9/NBD Response
3/4/5 év 5x9/NBD Recovery
3/4/5 év 5x13/8h Recovery
3/4/5 év 7x24/4h Recovery