Az Oracle és a Fujitsu új SPARC szerverekkel lép piacra
Kategóriák
Ajánlatkérés

Egyedi szerver ajánlatkéréshez keresse fel mérnök kollégáinkat!

06-70/317-8420

info@szerverdiszkont.hu

Microsoft Azure

Office 365

Windows 10 Enterprise E3 CSP

Szakértelem

Egyedi szerver ajánlatok szakértője

Választék

Legnagyobb hazai szerver választék

Garancia

3-5 év gyártói garancia

Ingyenes szállítás

Ingyenes kiszállítás 100.000 Ft felett

Minősítéseink

Hírlevél


Feliratkozás!

Az Oracle és a Fujitsu új SPARC szerverekkel lép piacra

Az Oracle a Fujitsu-val karöltve az első negyedév végén bevezette az új SPARC T5, SPARC M5 és SPARC M10 szervereket. A Fujitsu által gyártott és fejlesztett SPARC M10 termékcsalád a legújabb generációs SPARC 64X processzorokat használja. A Fujitsu SPARC M10 egyszerre hasznosítja az Oracle Solaris operációs rendszer, adatbázis- és alkalmazásszoftver technológiákkal kapcsolatos tapasztalatait és a Fujitsu SPARC processzorok, szuperszámítástechnika és kritikus technológiák terén felhalmozott szakértelmét. Az új szerverek a Fujitsu és az Oracle logóját is magukon hordozzák.

A felhasználóknak kínált előnyök

A Fujitsu SPARC M10 az alábbi területeken kínál előnyöket a felhasználóknak:

  • Megnövelt teljesítmény a Big Data kihívásainak kezeléséhez
  • Nagyobb kapacitás - növekedési lehetőség teljesítményromlás nélkül
  • Jobb rugalmasság az új üzleti lehetőségek kiaknázásához
  • Fokozott megbízhatóság a folyamatok zavartalan futása érdekében
  • Kisebb energiafogyasztás az infrastruktúra-költségek alacsony szinten tartásához
  • Beruházásvédelem

Értékesítési előnyök

Az új Fujitsu SPARC M10 termékcsalád még vonzóbbá teszi a Fujitsu adatközponti kínálatát és megerősíti a vállalat innovátori pozícióját a felső kategóriás Unix platformok szegmensében. A Fujitsu SPARC M10 értékes lehetőség meglévő SPARC ügyfélkörünk megtartására és kibővítésére, amelyen belül továbbra is a Solaris az elsődleges választás kritikus környezetekben.

  • A szoros ügyfélkapcsolat fenntartása
  • Visszakerülés a UNIX piac felső kategóriás szegmensébe
  • A kiemelt ügyfelek védelme a versenytársakkal szemben
  • Proaktív támadás a versenytársak ellen